kontraster

på jobbet är det jordens kontraster. ena dagen ringer det som tusan. så man knappt kan andas eller ta en mun vatten emellan samtalen och andra dagen så ringer det iiiiingenting. men så är det ju. :) och det är rätt skönt.

nu sitter jag här hemma efter en lång fredag och väntar på min mat!! har beställt hem biteline där jag hittat en ny favoritpizza. golden gate. så jävulskt god!! mumma.

annars då?
imorgon blir det kalas och shopping. först shopping och sen på eftermiddagen blir det kalas för theos bästa kompis sigge-mannen. hela 2 år blir han. shit vad tiden går snabbt. snart är det theos tur.

nä, fasenn nåt mer kommer jag inte på att skriva för stundne. roligt inlägg.. njäee..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Självklart får du fortsätta att läsa. Kommer att skicka ut användarnamn och lösenord dagen innan eller så. Sen får jag se hur länge jag står ut att ha lösenordsskyddat, men det känns bättre att lägga upp bilder då iaf. :)

2011-06-17 @ 21:13:49
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Just det, kan du ge mig din mailadress i så fall? Ska maila ut på facebook och via mail. Vill ju inte skriva användarnamnet och lösenordet i kommenterar så att alla kan se det! :D

2011-06-18 @ 13:51:41
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0