Sjukt jobbig dag!

Jäsiken. här satt vi på helspänn alla på jobbet och väntade på att klockan skulle slå 9. ojoj. jävlar vilket drag det vart. det ringde som aldrig förr och det var konstant kö hela dagen. ibland bara 5-6 stycken i kö men oftast runt 30.
Jaja. vi hade ju det vi gjorde i alla fall.

Min hals krånglar igen och jag har så jävla ont i halsen. har ju med all säkerhet åkt på en jävla sommarförkylning och den lär ju sitta i resten av sommarn. skit också.

Imorrn tar jag en snabb tripp ner till stan för att gå på apoteket och köpa lite halstabletter.
Ska även till en affär för att införskaffa ingridienser för en mirakelkur.

På torsdag så hämtar pappsen lilleman på dagis så jag kan svänga förbi birsta på vägen dit. måste hämta ut theos klädpaket som jag har beställt för uthämtning på lindex.

Sökte en intern tjänst på jobbet för några veckor sedan och idag kom beskedet. jag fick tyvärr inte jobbet. attans., men fick endå väldigt fina ord och de sa att skulle något liknande dyka upp igen tyckte de att jag absolut skulle söka igen. så helt värdelös var man med andra ord inte. :)

Har en migrän utan dess like denna månad. faasen har sluppit ÄL-migränen i nästan 2 månader och nu kommer den tillbaka. och den slår tillbaka hårt. är nog att jag är sjuk också som den blir värre., men nu ligger jag nerbäddad i sängen och inväntar säsongsavslutningen på desperate housewives därefter blire sussa.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaa det bukar ju höra ihop. :S Får hålla tummarna för att det är något som växer bort iaf. Dom verkar ju ha ganska lika åkommor våra pöjkar. Gjorde vi nåt galet när vi var gravida eller?? :D

2011-06-07 @ 20:22:02
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0