Snabbinlägg

Hemma igen efter en långhelg borta hos mammsen. Theo är dålig igen. har haft runt 40 graders feber ända sedan i onsdags. idag är första dagen han är helt feberfri. jag hoppas det håller i sig för jag kan inte vara hemma på tisdag eller onsdag.

Matvägran är som alltid när han är sjuk redan här. han vill inet äta. vill inte äta alls.
Idag har jag fått i honom pyttelite youghurt och några majskrokar. sen äre tvärstopp. Riktig mat har han inte ätit sedan i tisdags.

Imorgon är det nationaldagen vilket vi ska fira med att gå ner på stan och kolla in festligheterna där sen blir det en tripp ut till skedlo till faster som fyller år.

Ja en mycket hastig snabbuppdatering. kanske blir lite mer ikväll efter att theo lagt sig.

Kommentarer
Postat av: evelina

Vill du ha en favicon till din blogg?



Läs på min blogg hur du fixar det enkelt!



Kram Evelina

2011-06-05 @ 16:04:06
URL: http://evelinaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0