Spännande fikarast må jag säga

ojoj.. snabb-bloggning från jobbet.

Skulle ner och fika, öppnar dörren, skuttar ut och poff. där står en kille! inte vilken som helst heller utan en som jag träffat väldigt mycket. senast när jag var dyng-dyngförkyld och han gosa med mig hela natten och tog hand om mig. nawwhh söt.

Sen fick jag nåt ryck och bad han dra dit pepparn växer... ungefär.. sen dess har jag inte träffat karln.
Kändes skumt nu dock. jag vart liksom glad och pirrig och bad om en kram och såklart fick jag mig en. :) mysmannen.

Fan nu kommer jag gå runt och vara småförälskad och pirrig i flera dagar fast jag vet att jag egentligen inte är intresserad.. tror jag har lite försenade vårkänslor. :P

Jaja så kul har jag haft det. :)

Kommentarer
Postat av: jessica

jag fattar ingenting ja , vadå träffar du någon från jobbet?

2011-06-10 @ 12:14:41
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0