trött som få..och sjuk

igen!!

trodde ju att det var pollen., men med detta väder idag så tror jag knappast det. är sämre än nånsin. nu har jag börjat hosta och har tappat rösten. tur det finns andra saker att göra på jobbet än att svara i telefonen. har inte tagit ett enda samtal idag. men jag har gjort  massa annat jobb istället.

får se hur jag mår imorgon och om det blir en till dag med annat arbete eller lite telefon kanske.

Har ju inte varit så himlarns väck i skallen nu under dagen heller så jag har ju klarat jobbet. det är nu tröttheten och luddet i skallen kommer. jag är helt slut och ligger på soffan medans theo sjunger blinka lilla stjärna för mig. gullunge. han härjar och dansar och leker. är såååå tacksam och glad över att min lilla grabb leker så bra för sig själv. jag behöver inte aktivera honom speciellt mycket och försöker jag leka med honom så blir han nästan sur. men i såna här stunder är jag som sagt väldigt tacksam för det eftersom det tillåter mig att kunna ligga i soffan och halvdö en stund.

Theo kommer fram och stryker mig på kinden och ger mig en kram. underbaraste goskiten!!

Nä. snart blir det lite hostmedicin. och theo ska sova om 20 minuter ser jag. ska passa på att mysa lite i soffan och kika på barnkanalen en skvätt.

vet inte om jag skrev det igår, men i slutet av veckan kanske jag ska på lägenhetsvisning. underbart! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men perfekt! Det ska testas! Även om det inte fungerar till badkaret så är det som du skriver perfekt till vita kläder. Bra bra.



Spännande med lägenhetsvisning. Hoppas det är något att ha. :)

2011-06-13 @ 19:26:40
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaså är det ute på ön? Så du är kanske påväg hit du också. Trevligt. :)

Är lägenheten inne i Vi eller?



Ja fy för sjukdomar. Krya på dig!!

2011-06-13 @ 21:36:43
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0