Wedding Daze

Japp det vart filmen wedding daze istället för bröllopsprovet.

Den var helt okej. rätt gullig. körde tvättstugan samtidigt så var väl inte så jätteinne i filmen.

Hann med 3 maskiner ikväll. rätt bra med tanke på att jag inte började förrän halv 9. bokade imorrnkväll också så kan jag fixa resten.

Vad händer imorgon då? jo jag hade en lekdejt inplanerad, men pga sjukdom blir det inställt. då är frågan hur jessicas karl mår imorgon och om det passar sig med besök eller inte. annars åker jag nog ut till farmor. för sitta hemma ensamma går ju inte. :)

Faster ringde mig förut också och frågade om vi skulle skippa fiskeresa i sommar och istället åka till junsele och bo där. de har tydligen något erbjudande nu för 1500 för en familj på 2 vuxna och 3 barn. då får man övernatta två nätter i stuga och får gratis inträde till djurparken och badet under hela den tiden. låter alldeles underbart tycker jag.

Så vi får väl se vad det blir. om det blir camping med fiske eller om det blir junsele. jag håller såklart tummarna för junsele. roligare för theo och mig. :D

Nu ska jag passa på att sova.
hoppas att theo sover länge imorgon. han härjade verkligen ordentligt hemma hos sigge. shit alltså.
det var ju lite roligt att kolla på dom. där springer två grabbar med astma och jagar varandra runt runt i lägenheten och stannar till då och då för att de måste hosta. :P
gosgrabbarna.
de hade i alla fall roligt stundvis. de diskuterar med varandra väldigt mycket och skäller på varandra. eller det är mest sigge som skäller på theo när han leker med sigges leksaker. :)

Hoppas ni haft en bra lördag kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0