Att man aldrig lär sig.

.. fan att man sitter här. 25 år och fortfarande inte känner sin egen kropp. haha.
har ju varit dyngjävla trött hela veckan. ofattbart trött. har kunnat somna gåendes hem från jobbet nästan. och vad händer? Jo vid 3-tiden idag så svalde jag en mun vatten och det rev till i halsen. nu sitter jag här och vill dö. skulle vilja skära bort hela halsen. då skulle det säkert kännas bättre. gah!

Håller alltså på att bli sjuk. surprise va? njää.. knappast. nu i efterhand så fattar jag ju varför jag varit så trött. det är ju en förkyldning som vart på g. blir ju likadan så fort jag håller på att bli sjuk. ibland bryter det inte ut utan tröttheten går sakta över, men denna gång hade jag inte sån tur.

Har kokat iordning mig lite ingefära och lime. det står på svalning nu, sedan blire i med honungen och dricka massa massa.

Köpte 4 lime och en jävligt stor bit ingefära. så jag kan koka iordning skiten i alla fall 2 gånger. 2 liter vart det ikväll. det kommer troligen att vara slut imorgon så då får jag göra 2 liter till.
får se hur det blir med jobbet imorgon. om jag orkar hela dagen.
har egentligen friskvård första timmen, men kommer inte klara av det. skippar träningen. fokuserar på att bli frisk istället. man ska ju faktiskt inte träna när man känner sig krass.

Ikväll blire alltså bara att dricka mirakeldricka och sedan kika på greys, efter det ska jag sussa!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, du är inte ensam! Sådär är jag också. Fattar inte varför jag känner som jag gör och sedan blir jag sjuk. Eller varför jag känner mig så irriterad och blir konstig i magen och någon dag sedan får jag mens.. haha.

2011-11-02 @ 20:58:19
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0