benjamin buttons otroliga liv

Den ska jag se ikväll. eller jag ser den nu. :)

har inte sett den förut så ska bli intressant.

Imorgon har inte jag och theo några större planer. jag hoppas att jag mår bättre och sen kommer nog pappsen hit och skruvar upp mina hyllor. äntligen. då kan jag få upp sista kartongerna. sen äre bara att få ner allt i förrådet.
Hade storslagna planer på att packa upp alla mina egna kläder i min garderob idag medans theo sov middag, men energin har inte varit på topp idag. var halvdöende fram till fyra.. sen började det ordna upp sig, men nu är jag ju trött igen. aja. imorgon är en ny dag.

Nu börjar filmen igen också.

ha en bra lördag alla mina trogna läsare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0