Bra och dåligt.

Vi börjar med det bra va?
Både theos vantar och tröja har kommit tillbaka på dagis! yes!! vantarna låg inne på en annan avdelning på nåt barns hylla där så det är nån personal som råkat ta fel bara. huvudsaken var ju att de kom tillbaka.
och tröjan hade någon lagt i botten av hans blöjlåda, så den hittades ju itne förrän nu när alla blöjorna var slut., men där var den i alla fall! så nu har allt kommit tillbaka och jag kan känna mig asjävla nöjd med theos dagis! ÄNTLIGEN!! :D

sen det dåliga då? Ja.. att gå ner så mycket i vikt som jag gjort på så kort tid kanske inte är helt ultimat. heller inte om man tagit bort en stor del av kostcirkeln genom att utesluta kolhydrater nästan helt.
Detta har resulterat i att jag tappar hår. otroligt mycket hår. jag drar mig för att tvätta håret för varje gång jag tvättar det så lossnar stora tussar.
Men det är en av bieffekterna av LCHF som bara drabbar vissa. Vissa får bättre hår av lchf också har vi ju mig då. haha. som såklart det värsta ska hända.

Har börjat smyga in fler  och fler kolhydrater och börjat med priorin och massa andra vitaminer för håret, men jag funderar endå starkt på att raka bort ALLT!
undrar hur de skulle reagera på jobbet om/när jag kommer in utan hår. :P
Det enda som gör att jag drar mig egentligen är att det blir ju så jävla kallt. hade det vart sommar hade jag inte tvekat en sekund.
så jaa.. vi får se.

Är lite orolig också för hur theo skulle reagera. skulle han märka det ens? och om han gör det hur skulle han reagera? jaa.. jag vill ju knappast att mitt eget barn ska bli rädd för mig.
jaja.. ner på stan imorrn och köpa nå snygga mössor kanske? mmm.. lovar att uppdatera om/när jag gjort det. hehe


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du snaggade ju dig i Australien och du passade ju jättebra i de!

2011-11-08 @ 22:11:23
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0