gosknopp

Idag har jag då varit hemma från jobbet och theo har varit på dagis.
gick faktiskt och hämtade honom nu så han fick komma hem nu straxt efter fyra istället för fem som det annars brukar bli.

Masade mig iväg vid lunchtid också och köpte lite middag. blidde grillad kyckling. gott och snabbt. slipper ju göra nånting. behöver bara dela den i bitar till theo liksom. :) koka på lite pasta till honom också förståss.

imorgon tänker jag synda lite. köpte croissanter på affärn. ni vet såna där i rör som man rullar ihop och kastar in i ugnen. sjukt goda blir de och jag vart så sugen när jag såg rullen.

Ikväll ska jag kika på idol och till det kör vi lite grönsaker och dipp med loka jordgubb&guava. smarrigt.

Theo ska få ostkrokar ikväll. :) fredagsmys på hög nivå.
skippar vinet då det inte gick sådär jättebra förra helgen. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0