Hemmadag

Idag blev jag hemma och sjuk.
gick upp med theo på dagis och sen hem och sova en skvätt till. sen när jag vaknat till liv igen så mådde jag mycket bättre och tog tag i disken.

sen vid 12-tiden så begav jag mig till dollarstore. hade tänkt köpa gardiner men hittade inga. eller jo, det fanns jättemånga, men inga i rätt storlek till mina konstiga fönster.

Vid 3-tiden gick jag upp och hämtade theo på dagis. han var inte helt nöjd med det valet,  men han följde med hem till slut.
Så nu har vi busat och härjat en massa. sitter och kikar på barnkanalen, dricker festis och äter lite godis.. theo alltså. inte jag. :)

Prövade hans julafton-outfit en sista gång också innan jag bestämde mig om han ska ha dom eller inte. men nu har jag bestämt mig att det blir dom.


Det här är skjortan i alla fall. fanns ingen bild på brallorna, men det är ett par röda jeans. skitläckert. lite slimmare modell på jeansen. ser skitsnyggt ut tillsammans.

Efter att han prövat sina snygga kläder så drog jag på theo sin onepiece. själv tog jag på mysbrallan och nu ska jag snart börja skära upp grönsaker och blanda dipp inför mitt egna fredagsmys. kanske tillochmed tar mig ett glas vin?
mmm.. mums. :)

Vad har ni för er då?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Dippar grönsaker och dricker lättdryck i vinglas. Så nästan samma som du. ;) Glider runt på bloggar och har idol på i bakgrunden. :D

2011-11-04 @ 20:49:36
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0