Just det!

Det här med Theos nya dagis.

Skrev ju för ett tag sen att jag var så grymt besviken över en tröja som kommit bort.
Nu har hans vantar försvunnit också. gah!

Jag är liksom nte gjord av pengar. har ingen lust att ta med grejjer till dagis som sedan andra föräldrar tar hem till sina barn. nu rör det sig iof om ett par vantar för 80:- men i alla fall. det ska ju inte hända! La en halvspydig kommentar när jag fick veta att vantarna var borta igår när vi skulle gå hem att jag skulle lämna overallen på dagis.. om man vågar det så inte den är borta när man kommer tillbaka.
Ångrade mig på en gång för det är ju fortfarande inte personalens fel. det är ju knappast dom som har tagit theos kläder.
men man blir ju liksom less.

Speciellt när vantjävlarna är märkta både inuti och utanpå! det ska liksom inte gå att ta fel.

Ska skaffa feta stora klisterlappar och sätta på alla theos kläder. THEO ska det stå! rakt över alltihopa. den som tar det då kan knappast skylla på att de råkat ta fel.

Skulle nåt mer försvinna så kommer jag nog börja misstänka att personalens organisationsförmåga och rutiner är bristfälliga. jag menar hur svårt ska det vara egentligen att hålla reda på barnens kläder och vart dom ska vara. kan ju bara se till mig själv och jag skulle ju aldrig råka ta något annat barns vantar från ett annat barns hylla. skulle inte ens göra det om det låg på theos hylla. men alla kanske inte har lika stor koll som jag. ;P

Nej. nu har nog min mirakeldricka svalnat tillräckligt för att tillsätta honungen.

Tjipp tjipp

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gardinerna kostar hela 70 kr styck. :)



Håller med dig, man har väl koll på om det är sitt barns kläder eller inte? Det har hänt att någon annans barns kläder ligger på Miltons hylla och då har jag lagt det på rätt hylla eller sagt till personalen. Man tar ju inte med det sig hem. Iofs så har Henke nog noll koll på vad Milton har eller inte så han skulle säkert kunna få med sig nåt hem om det låg på Miltons hylla... Men är det namnmärkt så borde man ju se det förr eller senare ju.

2011-11-02 @ 20:55:07
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0