mår lite bättre

japp japp. mår faktiskt mycket bättre idag.
inte så trött och har fått sovit massor.

Theo kom intrippandes i rummet vid 7-tiden, men inte för att väcka mammsen, nej nej. han ville pussas och kramas lite och sedan somna om i mina armar. gos. vi vaknade vid 9-tiden.
då kastade vi i oss lite frukost och stack iväg mot birsta.

Köpte ett sånt där tippskydd till theos säng. så jag kan ta bort ena spjälsidan. även fast han verkar klara det helt galant att klättra över så känns det ju lite riskabelt och han kan ju faktiskt ramla ur nån gång. så när han vaknat nu efter sin lunchsovning ska jag skruva lite i sängen hans. :)

Köpte även julkulor på ikea. 50 pack för 79:- helt ok. jättefina. röda. :) lite blandade storlekar. var både blanka, matta och glittriga.
Ska köpa glitter också. det har jag hittat ett tjockt fint på Ica MAXI för 40:- för två meter.

Idag har jag en kolhydratsdag så idag är allt tillåtet. :P njää.. kanske itne allt, men tänker faktiskt äta mig en pizza sen till middag och kanske till och med blir en liten karamell till kvällsmys. :)

Just det. när jag var på IKEA så kollade jag en sista gång på sängen jag funderat på och har bestämt mig helt och hållet! den ska jag ha! :)
Med huvudgavel och allt så kommer den gå på 3400. också säljer jag min befintliga säng för en tusing så blir det ju "bara" 2400. helt ok. Så himla praktisk och snygg är den! köngbra!

Kanske slår slag i saken och köper den redan nästa helg.. hmm.. aaa.. får se om jag får hjälp av pappsen då och att vi har nåt släp vi kan låna.

Nu ska jag bara sitta och glo i nån timme eller två tills theo vaknat. :) vart sjukt sugen på att slå in lite julklappar, men tar nog det ikväll. :) Just det. jag har ju tvättstuga ikväll också. det hade jag nästan glömt bort. :) Tur man har minnet med sig ibland. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0