Sjukling

Ja, det börjar trycka mot bihålorna och jag känner mig inte helt 100.

Försov mig imorse också. jaja. inte hela världen. kom in en halvtimme senare, men eftersom jag egentligen skulle haft friskvård så hade ju ingen räknat med att jag skulle vara där förrän nio. så fick bara ändra från friskvård till flex helt enkelt.

flexade även ut en timme tidigare eftersom jag känner mig hängig. ska eventuellt kompa imorgon också. eller är jag ännu sämre imorrn blire sjukanmälan.
Kom till dagis mitt i fruktstunden och theo var inte alls sugen på att följa med mig hem. så det var bara att vänta tills han fått smaska i sig lite frukt innan vi kunde gå hem.

När jag kom hem och tog av theo hans overall så upptäckte jag att hans fleecetröja gått sönder. de har inte knäppt den ordentligt så dragkedjan har gått sönder. suck. ibland blir jag less., men nu är jag för sjuk för att ens orka bry mig., men det börjar kännas ganska pissigt när det försvinner två grejjer och en annan går sönder. fleecetröjan köpte jag utav en arbetskollega för 30:- så det är ju inte hela världen och den hade ju ett par år på nacken så jag är inte förvånad., vet att man måste trilskas lite med dragkedjan för att den ska gå upp rätt. så det blir att ta dit en ny.

är i stort behov av att diska, men jag orkar bara inte. blir jag hemma imorrn så kanske jag orkar ta tag i det då.

Nej nu ska jag ner till tvättstugan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0