vilken jäkla tur..

.. att man har bloggen alltså.

Här sitter man och betlar för en försäkring på pojken.. har man gjort nån skadeanmälan på allt han vart med om då? nää.. så nu tog jag tag i det och gjorde allt på en gång.
Nej inte allt. men tre grejjer varav två går liksom in i varandra.
Ja.. varför bloggen är bra då? jo för inte skjutton har jag koll på vilka datum theo varit upp på sjukan eller när vi varit inlagda.

Så nu kunde jag bara backa bak här och se att första gången vi blev inlagda var den 28 februari.
andra gången var 17 maj till 20 maj.

hans försäkring täcker ju upp 480:- per dag man är inlagd tydligen. och man har 3 år på sig att anmäla en skada från det att den hänt.
så jag anmälde våra två inläggningar på sjukhus.

och anmälde även hans senaste skada då vi var tvugna att åka upp och tejpa ihop honom. man ser redna nu att det förmodligen kommer bli ett ärr som blir bestående.
men man vet ju aldrig.
aja. nu har jag i alla fall gjort skadeanmälan. så vi får väl se.

ska kontakta folksam om hemförsäkringen också om allt som blev förstört i flytten eftersom precis allt som var i förrådet blev mögelskadat och förstört.

Jaja.. nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. kvart i nio. :) men jag  är så jävla trött alltså. känner mig halvt döende och har slemhosta och ont i halsen.
ynkliga jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0