I'm back!

Tog bara ett bra jävla tag, men nu har jag fått igång datorn. Eller datorn har väl inte varit död, men jag har inte fått fingrarna ur arslet och satt in routern liksom. Men nu har jag internet till min lilla dator. Vad har hänt sen senast då? jo en jättemassa såklart. Theo har fyllt år, vi har flyttat, jag har varit på firmafest och blivit väldans rund under fötterna. hehe. Jag mår bättre nu, precis som många av er sa. min depp är helt borta. jag trivs. Theo älskar nya lägenheten och springer runt och härjar mest hela tiden. Han har även börjat på nytt dagis och där trivs både jag och han som fisken i vattnet. Så himla underbart att kunna lämna honom på ett dagis där jag inte behöver ha ångest för att jag ska jobba. det spelar heller ingen roll att det blir rätt långa dagar för honom. för han trivs jättebra och vill oftast inte ens gå hem därifrån. underbart va? Åh, jag mår så bra!! Bäst att njuta. man vet aldrig när nästa svacka kommer. positiv jag är va? :P nejmen det känns som att det mesta flyter på och att allt går så bra och känns så bra. så nåt måste väl gå åt pipsvängen snart va? På jobbet är det härligt också. bra stämmning och vi har skitkul! Just nu har jag tvättstuga. skönt med två fungerande maskiner och torktumlare som får grejjerna torra på en vända. :) Har nu bara två maskiner kvar. ska ner och slänga i en av dem om en kvart och den andra om en halvtimme. Har tid till 22. Måtte jag inte missa att gå ner i tid.! Är svin-nojig för det. För missar jag det så kommer jag liksom inte in i tvättstugan och alla våra kläder blir kidnappade. :P Jaja. lite småsurr om ingenting. ska försöka komma igång med bloggandet, men efter en så lång paus så kan det ju ta ett tag. så ha tålamod med mig. :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Vad gullig du är. :) Det är mysigt nu när det börjar att hända lite i utveckling. När hon skrattar och ler mest hela tiden. :D

2011-10-18 @ 21:52:11
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0