Sötungen min

Ja han är ju helt fantastisk min lilla kotte.
I alla fall om man ska tro dagis. :) Alla fröknar som jag träffat nu när jag lämnat och hämtat theo säger det. att han är så social och leker bra med alla barna. så skönt att höra.!

Pms:En är i sitt slutskede. jag känner knappt av den. och är på fantastiskt strålande humör idag! Hade ett möte på jobber idag som gick kalasbra!! kändes hur bra som helst.

Ikväll är det greys anatomy och imorgon har jag tvättstuga.

Nu ska jag mysa i soffan lite med theo. Han sitter redan lutat emot mig och säger; mysa mamma , mysa mamma. :) goungen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, ja kanske det. Eller så är det för att det är en kastrull/wokpanna han håller i. Theo förstår ju att Milton har lagat mat ;)

2011-10-26 @ 19:27:02
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0