Trög jobbdag.

Idag har det varit en riktigt seg dag på jobbet.
Började med att varken jag eller theo sovit speciellt mycket då han hostat hela natten typ. så minimalt med sömn för oss båda.
Så på morgonen var Theo jättetrött så jag bestämde mig för att han skulle få vara hemma idag. Tog med honom till jobbet och ringde till farmor som kom in till stan och hämtade honom.

Han hade ju såklart mått jättebra under dagen där, ätit bra och druckit jättebra. hade inte hostat nånting nästan.

Så när jag fick tillbaka honom så åkte vi till kyrkan en sväng. kom hem lagom till läggdags och då var han jättetrött. somnade  innan han landat på kudden tror jag allt. :)

Sååå ikväll kikar jag bara på lite tv och självklart greys. sen blire sussa tidigt för min del.
redan torsdag imorgon. vad händer med tiden egentligen? går alldeles för fort.

Dags att planera helgen snart också.

Söndagen är däckbytardag. så då åker vi ut till farmor och byter däck jag och pappsen. mina nya fina vinterdäck. nu kan jag köra säkert denna vinter också. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0