trött och frusen.

Är så himla kallt. satt och såg på idol, men var tvungen att gå in och tappa upp ett kokhett bad.
kanske vart lite väl varmt. började få hjärtklappningar och svimmade nästan av.. inte bra att chocka kroppen på det viset.

Ska ringa på måndag och höra efter vad som kan göra att det är såhär kallt.. eller om det faktiskt är så här kallt i normala lägenheter. jag är ju van vid mina underbara 26 grader i gamla lägenhet. alldeles underbart var det. fast det tyckte jag förståss inte då på sommarn där borta..., meeeen det är väl som med allt. man saknar det inte förrän det är borta. och nu saknar jag det. saknar min varma goa lägenhet där jag kunde sitta i soffan i linne och shorts när snön låg ute och massa miinusgrader. men men.

Här ligger jag med mysbyxor, tjocktröja, morgonrock och mysiga filten från boom. datorn i knät också förståss som ger ifrån sig en hel del värme.

satt igårkväll och pusslade lite. var mysigt. skönt att bara sitta och pilla på., men har ett så svårt pussel. natthimmel med norrsken mot en snöiga grener och några små söta kaniner som hoppar i snön. jaa.. det är en jävla massa vitt i alla fall. :P lär ta ett tag innan man är klar.

Ikväll blir det nog sussa tidigt. hade velat se nån film. men orkar nog inte.

PMS-ig är jag också. jävla skit. min pms kommer i olika steg.
steg 1; jag vill slå ihjäl folk och tål ingenting.
steg 2; deppen kommer. jag blir ledsen och mår jättedåligt.
steg 3; känner mig alldeles hopplös och trött.
steg 4; mensen kommer ÄNTLIGEN och då blir pms-problemen liite bättre. :)

är väl just nu mellan steg 2 och 3 skulle jag tro..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh så kul med pussel. Det var länge sedan jag la pussel. Inte som på den gamla goda tiden när vi la pussel i massor. :D

2011-10-21 @ 22:42:39
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0