Twiday

Har en arbetskollega som försöker lura med mig på twiday. eller försöker och försöker. biljetterna är redan fixade så jag får la pallra mig dit. :) hon tyckte det var ett ypperligt tillfälle för mig att se alla filmerna.

jag har ju inte sett en enda och inte heller läst böckerna.
jag ville ju läsa böckerna först, men har liksom inte ens kommit dit.

jaja. går väl att göra åt andra hållet också. måste bara få tag i böckerna också. nån som har dom? helst på engelska.. har hört att de ska vara bättre på engelska.

Är väl lite som harrypotter. skitdåliga på svenska men kungbra på engelska.. tycker jag i alla fall. :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart du ska gå. Jag och Sara gick på förra filmen, det var mysigt. Jag har böckerna, dessvärre på svenska. Men jag älskar böckerna. Jag såg första filmen före jag läste böckerna och gillade den inte!! Men efter att ha läst böckerna så blev jag så kär i dom så helt plötsligt så gillade jag filmerna också. :D

2011-10-19 @ 23:03:48
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0