vikten.

det var ett tag sedan jag skrev något om viktnedgången.
har fortfarande inte nått mitt mål, men är nära nu.

Jag packade upp lite kläder nu och jag har fyra par jeans som bara legat i garderoben de senaste tre åren och har inte kunnat användas för att jag tjockat på mig för mycket men.... ikväll prövade jag alla fyra! 3 av 4 får jag på mig!!! lycklig? oja!!
2 av dom satt jävligt bra. det tredje behövs liiite mer viktnedgång för att de ska sitta snyggt (blev lite väl tajt) och det sista paret vet jag inte om jag någonsin kommer få på mig. det är nämligen ett par jeans jag fått. så jag har aldrig haft dom. tror inte jag varit i den storleken sen jag gick i grundskolan.. typ. :P
Så domhar jag inga höga förhoppningar om, men fan asså.

ett par av jeansen var ett par som jag hade långt innan jag blev gravid med theo. och de satt bra. riktigt snyggt faktiskt. åh, så jäklarns nöjd alltså!! :D

Ikväll har jag och theo varit på smitt-playdate. Vi träffade en gammal arbetskollega och hennes dotter som har vattkoppor. Så nu är det bara vänta och se ifall det blir några vattkoppor eller inte.

ja det var allt jag hade för denna gången. :P

Kommentarer
Postat av: Karin.B.

Härligt Zandra! Du har gjort ett kanonjobb!

2011-11-01 @ 19:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0