å nej å nej å nej

Fan sitter i soffan och skulle precis gäspa och sen svälja.. då känner jag att jag har fan svinont i halsen.
undrar om det är därför jag mått pissapa hela veckan och dessutom försov mig imorse?
Håller jag på att bli sjuk? nu? mitt i flytten. nej det går inte för sig!! har jag fortfarande ont i morgon så vet ju jag vad jag ska göra det första jag gör.
det blir till att koka ihop ingefära, lime och honung! det går inte för sig att bli sjuk nu. jag vägrar.

Lite vin på det här imorgonkväll så är det löst sen! :P

Hoppas kan man ju alltid.

Har packat en kartong till nu ikväll och varit ut med två soppåsar. nu är det ta me tusan inte mycket kvar att fixa inte.
Kommer säkert bli bra det här.

Om typ 10 minuter börjar stardust. skulle jättegärna vilja se den, men fan jag sitter och håller på att somna redan nu så att vara vaken till 12 då den slutar känns inte som nån vidare bra idé
nej. det blir sussa tidigt ikväll helt enkelt. funderar faktiskt bara på att kika klart på idol och sen sova.

kika och kika.. har sagt att jag kollar på idol varje kväll, men har inte KOLLAT på idol en endaste gång. vet inte ens hur människorna ser ut. jag sitter vid datorn och lyssnar på dom istället.
kör lite true talent/The Voice alldeles själv. går bara på rösten. hehe.

nej. nu ska jag diska mitt glas som jag använt så det är redo att packas imorgon. sen blire sussa.

Nattinatt hörrni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0