Alla barns dag!

Har vi idag haft här i sundsvall. det var riktigt mysigt och jag hade velat att theo kunde få göra allt där. få en liten ansiktsmålning kanske? hoppa i hoppborgen?
Ja allt det där., men för det första så sov han nästan bort hela dagen. :) och sen är jag feg och ville inte riktigt låta honom hoppa i hoppborg med tanke på jacket, vill ju inte riskera att det spricker upp och han är ju mer vild än tam när han härjar runt så.
Och ansiktsmålning kanske inte är det bästa i hans ansikte just nu. :P

Men han fick i alla fall en ballonghund. som höll i 5 minuter ungefär. :P man kunde inte dra den efter marken som en riktigt hund. då gick den ju sönder.

Idag har han ätit jättebra min lilleman. till lunch vart det ett happymeal på donken. han tröck i sig hela burgaren och nästan alla stripsen.
Efter att han sovit så vart det nästan en hel varmkorv. och imorse till frukosten så ville han ha två mackor. Han brukar ju kunna ha såna här ätardagar ibland för att sedan iprincip matvägra.

Träffade även på Johanna där och det var trevligt. vi stog och surrade lite granna och jag fick en liten tjuvkik på hennes nya bebis. åh, tänkt att theo varit sådär liten. (ja mindre också tillochmed) helt sjukt! Vill också ha en bebis. min bebis är alldeles för stor. :)

Sedan mötte jag upp Fia och Kevin och vi strosade runt lite granna. grabbarna fick springa runt fontänen vid stadshuset och busade lite. :)

Snart ska jag fixa iordning lite käk. tror inte theo kommer vara allt för hungrig. :P

en kanonbra lördag hittills. hoppas att kvällen blir lika rolig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0