Älskar IcaMAXI

jomenvisst!

Har alltid tyckt att coop är liite bättre eftersom de har mycket billigare blöjor och barnmat/välling och sånt. 71:- paketet för blöjor liksom. inte lätt att slå det priset.

Men idag åkte jag till IcaMaxi och är mycket nöjd med mina köp!
Det vart Ett underställ för 99:- ett fleeceset med jacka och byxa för 129:- en fuskpolo i fleece 40:- och en fleeceoverall för 149:-
Nu äre bara vinterhandskar som ska skaffas och nån mer ordentlig mössa sedan är theo redo för vintern! underbart!
skulle ha passat på att köpa vantar på Ica också då dom bara kostade 79:-/paret. ett bra pris.
Hade jag inte redan köpt höst och vinterskor hade jag köpt det på Ica också. 99:- för en fodrad känga lite mer höst och en vinterkänga för 149:- hur bra som helst., men han har redan 3 par vinterstövlar till i år så ett par till kändes inte nödvändigt. :)

Men jag är i alla fall tvärnöjd med mina fleeceköp. overallen var dömysig och nu vill jag verkligen ha en onepiece till lillherrn. han såg så gosig ut i overallen. vart även köpt i storlek 98/104. vad hände där liksom? tror dom var lite små i storleken.

S¨ett tips till alla med småttingar som behöver köpa fleece eller underställ.. ta er till IcaMaxi!! :)

Sen till tråkigare saker.
Kom upp och skulle hämta Theo nu efter jobbet och går som vanligt in och byter om på honom då jag känner att han luktar illa så in och bya en blöja.. stackarn har förmodligen fått gå med sin blöja hur länge som helst. skiten hade torkat fast och frätt sönder den tunna huden på rumpan så han är alldeles KNALLröd och småsårig. inte lika illa som det har sett ut förut när de slarvat med blöjbyten, men tillräckligt för att han själv känt att det gör ont. lillgubben ville inte ens sätta sig i bilen för att han hade så ont när han satt ner. :( gos. ska ringa imorrn till kommunen och säga till igen. har iof bara två veckor kvar, men endå.

nu ska jag gosa med min lilleman innan han skaa sova

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men vad säger du? Båda mina favoritserier!! Greys kommer ju aldrig att fungera utan dom. Då kommer serien gå i en säsong och sedan läggas ner. :(

2011-09-20 @ 20:21:59
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Svarade på din kommentar innan jag läste inlägget så nu måste jag skriva igen.

VAD FAN ÄR DET FÖR EN FÖRSKOLA?! Det spelar ingen roll om han snart slutar, ring ändå. Det är ju andra stackars barn som går där.

Tur att Miltons förskola är bra, skulle ju dö om det var sådär där. Dom har en lista i skötrummet där dom kryssar för att dom bytt blöja på Fm och Em och skriver ett B om dom har bajsat.

Måste kolla med Johanna som har Kalle om hon också är missnöjd med förskolan..



Kuung. Då måste jag åka på ica maxi imorgon. Vi handlar ju alltid där med icakortet. Men det där med blöjorna på coop lät ju bra hörrudu!

2011-09-20 @ 20:29:31
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: jess

Håller med. Ica maxi is the shit!

2011-09-25 @ 20:06:04
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0