Anlita ALDRIG Sundsvalls Städtjänst

Ett enmansföretag som suger!

Bokade flyttstädningen i Juli. idag ger människan återbud.. 1 vecka innan städningen liksom! hallå?!
Har försökt få tag i människan sedan förra tisdagen utan att lyckas och idag hör hon av sig!
Blev skitförbannad och skickade ett argt mail. ångrade mig i efterhand och skämdes lite, men när jag senare såg svaret jag fick tillbaka så ångrade jag ingenting kan jag säga!
Ett sånt oproffsigt bemötande så hälften vore nog! nej usch och fy!!

Så förmodligen får jag ta tag i städningen själv. suck.
Har fixat så att farmor och faster kan hjälpa mig. hoppas på att dom kan städa lägenheten medans jag plockar upp kartonger i nya lägenheten. för det måste ju göras också.
Får se.. det blir säkert bra till slut. men känns väldigt jobbigt just nu.. först tapetjäveln och sen det här.
ska väl egentligen inte bli upprörd över det med tanke på att det ordnat sig både med tapeten och städningen, men endå. sånt extra småskit gör bara att det blir störande.

Så ikväll har jag haft en jättehuvudvärk. så jag har tjoffat i mig två pronaxen och hoppas att det går över.

Har också varit duktig ikväll.
Packade två kartonger, diskade undan all disk och kastade en hel sopsäck med skräp. nu är det fullt i containern så jag får inte kasta nåt mer förrän på tisdag då den blir tömd.
Och jag har massa mer att kasta.

Theo har feber också.. lillgubben.. får se om det blir jobb eller vab dårå.
Har han ingen feber så tänker jag låta honom gå i alla fall., men har han feber så blir vi nog hemma. med undantag för 1 timme då kan ska in till jobbet och gå på ett möte som jag inte vill missa.
Då kommer morfarn hit och umgås lite med Theo.

nu ska jag kika på Idol. sedan dö en skvätt i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0