Att gå eller icke gå.

det är frågan.

ska jag gå till jobbet imorgon eller ta bilen. om jag ska till jobbet överhuvudtaget. det beror helt på hur theos kropp ser ut. hur de små knottrorna(?) utvecklat sig.

Har sån beslutsångest om jag ska promenera eller inte, men det lutar nog mot en promenad faktiskt. man måste ju passa på när det är fint väder och väderprognosen lovar regnfritt hela dagen imorgon. så vi får se.

Imorgonkväll kommer fia och kevin eventuellt förbi också. trevligt! :) Hon hoppades på att det är vattkoppor theo har så kevin också får sig lite koppor.

Har suttit i nästan en timme och försökt få fram ett telefonnummer till urologmottagningen på sjukhuset också, men deras hemsida suger! går ju inte att få fram ett endaste telefonnummer så jag får ringa till växeln imorrn och bli kopplad.
Theo har ju en tid där imorgon. men om han eventuellt har vattkoppor vet jag ju inte hur smart det är att springa runt med det uppe  på sjukhuset. så vi avbokar tiden och hoppas få en ny inom kort.
Har inte lika stor panik över det nu som då när jag fick remissen så det är rätt lugnt.

För nya läsare kan jag bara nämna lite snabbt att vid theos 1,5-årskoll hade de svårt att hitta lillemannens småkulor. och sa att en remiss skulle skrivas om jag inte kunde hitta dom själv vid varmt bad och så. Nu kan jag se på ena sidan väldigt klart och känna att där sitter en kula, men den andra är jag inte lika säker på om den är där eller inte. har inte riktigt känt den så.. Men har han en som ramlat ner så är det ingen fara. men man bör ju endå kolla upp så de kan göra nåt åt den andra. Därför har vi en tid hos urologen.

När jag gav upp att hitta ett nummer till urologen så kollade jag på förra veckans timeout. och fy vad jag garvade. Lite roligt när robert gustavsson rullar runt i mankini och paketet nästan ramlar ut på tony irving.

Nu ska jag i alla fall sova. och förbereda mig för morgonpromenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0