Dagen före..

Jaa.. imorgon smäller det! Imorgon äre flytt.
Jag hoppas såklart att vi får allt flyttat imorgon och att jag hinner packa upp så mycket som möjligt imorgon.

Vill inte gå dragandes med en lägenhet full med kartonger i flera månader.

GAH
blev precis osams med Theo. jävlarns unge! hoppar och studsar som en galen och sparkar mig rakt i huvudet. nu sitter han riktigt stilla. skällde på honom ordentligt. brukar sällan höja rösten åt theo. nästan aldrig. så när jag väl gör det så lyssnar han vääääldigt bra.
nu sitter han stilla som ett ljus och så kommer hans.. : mammaaaa i ungefär sånt tonläge som en unge som ber riktigt snällt. snäääälaaaa. det är theos sätt att säga förlåt på. så kryper han upp bredvid. och då kan man inte vara arg på honom. gos. men fan vad ont det gjorde i skallen. rakt på örat liksom. aja

I eftermiddags var jag och hämtade nycklarna till min lägenhet! åh, så underbart. fick gå runt och kika också.
stora sovrummet var inte superfräscht, men han sa att det kunde de fixa. eller ja i alla fall fixa material till mig så får jag fixa det själv. de bedömde det inte som så farligt. :P

sen äre den där svarta fondväggen eller va man ska kalla det i vardagsrummet. var ju kanske inte den vackraste nu när det vart massa solljus rakt in på den, men men. ska ju ha hyllor längst med ena väggen och andra väggen ska vara full med vita ramar med svartvita kort i hade jag tänkt.

nu ska jag bli sams med min son hade jag tänkt. om det går för sig. annars så får jag så dåligt samvete ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0