Extrema dieter

Kollar på femman.

craschdieting. snabbdiet. åh, jag blir så sugen. skulle vilja snabb-banta och gå ner en massa kilon snabbt igen., men vet ju att det är bättre för slutresultatet att det tar lite längre tid nu. sen så tror jag ju att det kommer börja gå neråt igen nu när jag flyttat.
Känns bara så jävla jobbigt att det står så stilla. hade ju hoppats på att nå mitt slutmål till nyår. men det är inte så lång tid kvar och ska det gå i den här takten är jag inte där förrän nästa sommar känns det som.

dieterna de prövar ikväll är; kålsoppedieten, cambridge och lönnsirapsdieten.

nej jag ska hålla mig till min underbara LCHF.

vet ju att denna vecka kan jag inte räkna med ett endaste gram i viktnedgång eftersom det är lingonvecka. och som varje månad sen jag började så har det stått TOTALT stilla under den veckan.

Ja imorgon äre ju tidigt morgonmöte. får se vad som ska tas upp då. spännande.

Nej nu ska jag snart sussa. ska bara vänta på att tvätten blir klar sen så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0