Fått morra lite på kommunen

Nu imorse fick jag ringa till Kommunen och prata med chefen över förskolecheferna. jaa.. ni fattar, högsta hönset helt enkelt. världens underbaraste kvinna!
Hon är så lätt och prata med och lyssnar verkligen på det man säger.

Hon skulle ta tag i allt jag tog upp och försöka få en rejäl förändring!! känns skönt att någon tar än på allvar.

Sen en annan sak jag undrar över? ska inte förskolorna ha öppet efter föräldrarnas behov? så om jag behöver ha mitt barn på dagis från kvart över 6 säger vi till typ 3-4. har inte de en skyldighet att hålla öppet då?
Någon som har koll på det här?
För jag skulle informera dagispersonalen att jag behöver lämna theo tidigare imorgonbitti, men icke. de kunde absolut inte öppna innan halv 7.. får de göra så?

Aja. blir stressigt värre imorgonbitti då jag ska vara på jobbet klockan 7 för ett möte. men men.

Såg också att en som kommenterat anonymt att märkta kläder inte blir lånekläder. ja det är ju så man tycker det ska fungera., men inte på theos dagis inte. där gäller inte sådana regler. detta tog jag såklart också upp med chef-chefen.

men bara 1 och en halv vecka kvar. varav fredag är planeringsdag så då får theo vara med moffa hela dagen lång. sen ska jag få vara barnledig hela lördagen så jag kan få packa lite. :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sandra har ju jobbat på förskola i massor med år och har för mig att hon har sagt att de ska vara öppet efter behovet. Alltså föräldrarnas.

2011-09-21 @ 17:51:36
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Milla

Vi har iaf öppet efter föräldrarnas behov:) hoppas ni blir nöjd med nya förskolan:) Kram

2011-09-22 @ 19:36:58
URL: http://camillaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0