febrig

och det är jag som är det. eller jag känner mig i alla fall febrig.
trött, hängig och inte alls med.

gick hem ifrån jobbet efter lunchen och kommer nog bli hemma imorgon också.

träningsvärk har jag ju också., men åh, så skönt det känns. :) man får verkligen känna på att man gjort något liksom. underbart med ett gym på jobbet! :D

Skulle ha tränat imorgonbitti också., men eftersom att jag är hemma imorgon så blir det ingen träning.

Ikväll har jag bara legat på soffan under filten och myst. inte ens lagat någon middag. blev lite fil med paranötter för mig. och nu knorrade magen lite så några kuber med ost och lite vitlökssalami vart kvällsfikat.

Inte bra. måste äta mera fett. tror jag har alldeles för lite fettintag och att det är därför kroppen inte riktigt vill gå ner. kan iof ockå bero på att promenaderna till och från jobbet helt uteblivit.
Blir bättre efter flytten då jag tänker gå tamefan varje dag! i ur och skur! Måste köpa mig ett par galonstövlar bara så man kan gå när det är riktigt blött ute. har inga skor som riktigt håller vätan ute. :P

Nu på kvällskvisten har jag även sms:at lite med en gammal vän. kändes riktigt trevligt och bra.

Kikar på the illusionist. den är ju sjukt bra. när den är slut blire sussinanna.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja trevligt!! :D

Du får se till att hålla dig frisk nu i helgen när det är massa saker på gång.

Vem vet, vi kanske ses på den där barndagen. :)

2011-09-16 @ 08:50:07
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0