flyttkartonger

Ja mina kartonger är ju slut och har fortfarande en massa skit som ska packas. :P så jag måste iväg och köpa massa kartonger. blä. finns ju roligare saker att spendera pengar på må jag säga.

19:- styck på bauhaus. inte så farligt. frågan är om man ska passa på att köpa 10 stycken när man endå är där. kommer ju knappast behöva 10 till, men bättre att ha för många än att man behöver åka tillbaka och köpa ännu fler.. eller?

nämen se där. var tvungen att kika lite och tydligen så kostar kartongerna på rusta bara 150:- för 10 stycken just nu. japp. det får bli en sväng till rusta istället då.

Ikväll har theo varit jättemysig. vi har busat så mycket. han har skrattat så han knappt fått någon luft. sen vart det såklart lite bolibompa-mys.

Sötnosen ville bada förut också.. när klockan var kvart i 8, han vart jätteledsen när han inte fick bada då. så imorrn får det bli bad istället. åh, så ja längtar till nya lägenheten där han kan bada i badkar! han kommer älska det!

Nej nu ska jag snart sussa lite sen hoppas jag på en sovmorgon imorrn, gärna lika fin som imorse. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0