Hosta?!

Jag som precis börjat känna mig frisk har idag haft en jättejobbig rethosta. hoppas verkligen att det beror på nåt helt annat än en till förkylning. vill verkligen inte bli sjuk igen.

Imorgon ska jag och theo kliva upp tidigt så jag kan dra och gymma innan jobbet. vi har ju faktiskt den otroliga lyxen med att vi får utnyttja hotellets gym. gulligt och fint och har det mesta som man vill använda.
Så imorgon blire lite träning. tar även en halvtimmes friskvård i början av dagen så det blir i alla fall minst 45 minuters aktiv träning. då hinner jag med mig. måste ju duscha och byta om och så också.

När jag kom upp till dagis så var det nog första gången som theo faktiskt ville följa med mig hem. :) frågade om vi skulle in och byta om och ja det skulle vi för han sprang in och skulle ta av sig galonisarna.

När vi kom hem ser jag att han har ett enormt hål på brallan bak på rumpan. han har även ett litet rivmärke på ena skinkan så är lite lur på om han fastnat i nåt på dagis och att det är där dom gått sönder. är ju inte helt säker på att dom var hela när jag fick dom. men jaja. ska se om det eventuellt går att sy ihop lite snabbt så kan dom få vara kvar ett tag till, men annars slänger jag dom.

skulle behöva laga nån mat så jag har lunchlåda till imorgon, men jag har ont om mat i kylskåpet. ska ju iväg och handla imorgon så det löser vi då. :)

nej nu ska jag kika på lite tecknat med tv på barnkanalen. just nu äre samsam. det tycker theo är roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0