inte mycket kvar.

Går runt i lägenheten och inser att det faktiskt inte alls är så mycket kvar att packa. underbart va! :)
Har tre flyttkartonger kvar och jag tror faktiskt att de kommer räcka.

Denna vecka har vi massor att göra på jobbet så när man kommer hem är man helt slut.

Ringde hyresvärden idag också. var ju tvungen att höra om det är någon som ska in i lägenheten och hur det blir med hyran och allt. det ska inte in någon i lägenhten, men jag behöver bara betala för de tre första dagarna. blir alltså 470:- att betala. de ska fixa och trixa lite i lägenheten när den endå står tom så det var ju jätteskönt att höra!!

Blir ju bara tre dagar eftersom att jag städar själv så kan vi fixa besiktningen redan på måndagen. skönt skönt.

Nu ska jag steka på två ägg med ost på. orkade inte laga nån riktig mat idag + att jag glömde plocka fram kycklingen ifrån frysen. klantigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0