Just det.

Jag är förresten svinstolt över mig själv!!

Det började knorra i magen nere på stan och jag vart sjukt sugen på en subway-macka.. gick tillochmed förbi och kände den otroligt goda doften.. stannade till utanför och skulle precis styra in vagnen när jag bestämde mig för att nä!! knappast!! när jag nått ner till mitt mål! då ska jag unna mig 1 subwaymacka! men inte nu!! så jag är sjukt stolt över mig själv att jag sket i det.

Men det skulle ha varit svinaktigt gott med en subway-macka.. aja.. får kämpa på lite hårdare med vikten så kanske det inte är så långt kvar tills jag får smaska i mig en sån. :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Duktig!!! :D

2011-09-17 @ 21:34:04
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0