Lejon och Tiger.

Är säkert inte ensam om att ha vissa problem vid tandborstning., men jag har hittat ett knep.
en rolig lek. :)

Är nog inte ensam om den heller iof. men jag och theo leker lejon och tiger och det går skitbra!

När han är lejon ska han gapa och låta som ett lejon. och när han är tiger biter han ihop tänderna och morrar. skitsmidigt för då kommer jag åt överallt med tandborsten.
Självklart funkar det ju inte varje kväll och det är fortfarande mycket bråk vissa kvällar., men ikväll var han jätteduktig. även fast han då har sitt jättestora skrubsår/blåmärke precis vid hakan.
På bilden jag la upp ser det fortfarande bara ut som ett litet skrubbsår., nu när han skulle lägga sig så var det ett stort blåmärke under skrubbet.

Imorgon ska det vara nån alla barns dag i stan så jag och theo tar oss nog en liten sväng förbi stan imorgon.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den ska jag testa. Vi kör bara AAAAAAAH! Funkar bra, men det där med att bita ihop är värre.

2011-09-17 @ 15:27:43
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0