Mår pyton

Uscha, känner mig inte alls nå pigg och kry.

mår illa och är dötrött. endå gick jag och la mig rätt tidigt igår och fick sova fram till 10. aja. blir en tidig kväll ikväll också. trodde att jag var hungrig att det är därför jag mår illa, men kan ju inte äta för då mår jag värre. blä.

man skulle nästan kunna tro att jag är med barn. haha. men det är en omöjlighet.

Jag och theo var ut och lekte i lekparken och hade det jättemysigt. han skulle gunga, åka kana och köra tåget. 1 timme var vi ute innan det var dags att gå hem igen för att få i sig lite lunch och sova.

Har ju fortfarande inte gjort dom där frukostmuffinsarna. men ska faktiskt ta och göra dom tänkte jag. tar ju inte speciellt lång tid så jag kör nog på det nu faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0