Märka kläder

det tar fan tid det!
Har nu suttit och märkt en hel pappkasse med urväxta kläder, en overall, lite mammakläder och några set. Ska ju ha iväg dom på barnklädesmarknaden ute på alnö. hoppas på att det mesta går åt. mest så man blir av med det och lite klirr i kassan är ju inte heller helt fel. alla pengarna går ju direkt till theos bilsängskonto. :)

Eller som min far vill döpa om det; vinterdäck. :P

Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan blir det lite slötittande på tv tills jag ska sova. blir tidigt imorgonbitti så går och lägger mig tidigt också. :) smart va?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du tror de? Jaa kanske tillsut.. ;) Lyckades ju med Milton, men det är ju tyvärr liite svårare att komma ut den här gången.

Och så är det svårt när jag ammar, tänkte på någon diet eller så. Men får köra på såhär tills jag slutar amma och ta slutspurten med någon diet då :D

Du har varit sjukt duktig! :D

2011-09-14 @ 07:46:05
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0