MORR

Gah!!! don't mess with me i have PMS!!
Skulle kunna slå ihjäl nån just nu. helst rätt person såklart.

Står och har sorterat all tvätt och ska ner i tvättstugan för att tvätta. när jag kommer ner så ser jag att nåt pucko har tagit allt mitt sköljmedel.

Reagerade sist jag var ner att korken inte var åtskruvad på sköljmedlet och jag skruvar alltid på korken. tänkte väl inte mer på det än att jag måste ha glömt det., det var väl nån deciliter kvar då i alla fall. så jag räknade med att jag i alla fall skulle kunna dra tre maskiner ikväll och köpa nytt imorgon., men icke!! korken inte åtskruvad och den är helt tom!! så jag fick tvätta alla theos blåa kläder utan sköljmedel. roliga dom kommer kännas då. stackars.
dumma människor!! vem har mage att bara ta av andra så?
Skrev tillochmed en arg lapp.
På sidan mittemot där man skriver upp sina tvätt-tider så skrev jag stort; Har du inget sköljmedel? Ge fan i andras!

Har ju även då pms och då blir allt hundra resor värre!!

Sen när jag står här och sorterar all tvätt så inser jag att theo blivit av med ett par av sina nya mysbrallor och en utav sina nya fina tröjor. självklart är det dagis som ligger bakom det där. de har väl gett kläderna till en annan unge som "lånekläder" de gör nämligen så uppe på theos dagis.

Där är det tydliugen helt okej för dagispersonalen att låna ut andra barns(sorry johanna;) men nu blev barns ett ord) grejjer. Theo hade ett par "lånebyxor" för ett tag sedan. det var lilla ebbas brallor. en tjej på samma avdelning. får personalen verkligen göra så? En liten grabb på theos avdelning kom samtidigt som oss en morgon och mamman bär på theos överdragsbrallor. också då ett par "lånebrallor" som personalen sagt. jag köper ju inte kläder och ytterkläder till theo för att andra ungar ska ha dom!!

MORR

Ja.. humöret på topp? nää.. skulle inte tro det!! fan! jag vill ha en boxpåse och bara slå!! hatar pms. hatar idioter som stjäl och jag HATAR theos jävla dagis!! GAH!! Bara två veckor kvar, bara två veckor kvar!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha, det är okej. Min svägerska kollade upp det där och det är okej att skriva barns. Så fortsätt med det. Även jag skriver ju så. Är mer när det är ett evenemang jag tycker det ska vara rätt. :D



Jag tog alltid upp mitt tvätt och sköljmedel när jag bodde där. Lämnade de nere en gång och då var det någon som använde av de. Illa.

2011-09-19 @ 21:41:42
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Märkta kläder blir inte "lånekläder".

2011-09-20 @ 20:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0