nervös inför morgondagen

Hua. ska besikta bilen. :S

Har ju aldrig behövt göra det. pappa har skött de två senaste besiktningarna av bil. så det ska bli spännande att göra det själv. hualigen. blir jobbigt på eftermiddagen bara.

Eftersom att jag blir klar med besiktningen vid 11 kanske. och då är det totalt omöjligt att hitta en parkeringsplats så jag måste parkera bilen hemma. och sen får jag gå hem först innan jag kan åka med bilen upp och hämta theo. hmmpf. kommer bli jävligt sent, men går inte att lösa på nåt annat sätt. skulle ju kunna kolla om jag kan få flexa ut en liten stund på eftermiddagen så jag kommer iväg tidigare.

Pappsen skulle göra en liten koll på bilen och insåg att jag var utan två lysen. ajdå. vänster fram och en av skyltbelysningarna hade dött. så pappsen åkte iväg och köpte lampor och bytte åt mig. skulle kännas jävligt löjligt om man fick en ombesiktning eller nåt sånt för nåt så löjligt.

Börjar bli nervös och  det börjar kännas jobbigt med flytten.. hua.. kommer jag trivas i nya lägenheten? kommer theo trivas på sitt nya dagis? hur kommer det gå ekonomiskt med allt? jaa.. många tankar som går.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till imorgon. Ska hålla mina tummar!



Och jag tror att allt kommer att bli bra. Det känns alltid ovant i början innan man vant sig vid alla nya ljud och så, men jag tror att ni kommer att trivas. Tänk, Theo får ett eget rum! Det blir ju prima! Och Theo kommer säkert att trivas på nya dagiset också. Dom är ganska bra på att ställa om sig dom små. Och han är nog glad bara att få komma dit och leka. Och kan det bli mkt sämre än det dagis han har nu? DET KOMMER ATT BLI KANOOOON! :D

2011-09-25 @ 22:39:27
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Karin.B.

Det är klart att det alltid är nervöst med förändringar, men jag tror att du kommer att trivas i den nya lägenheten.

Theo anpassar sig säkert snabbt på det nya dagiset.

Önskar dig och lilleman lycka till på en nystart i era liv.

2011-09-27 @ 17:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0