Övertid

japp, ikväll blev det inarbetat lite övertid. 5 timmar för att vara exakt.

2,5 timmar höll mötet vårat på. vi fick kanongod middag också. cesarsallad och efterrätt bestående utav vispad grädde och blåbär.
Madde på jobbet är ju världens bästa som hade tänkt på mig och simpan och kör lchf och fixat grädden och blåbär till oss. dessutom laktosfri grädde som innehåller absolut minst kolhydrater. som sagt, madde är världens bästa.
de andra fick en god chokladkakbit med jordgubbar. :) tyckte min efterrätt var skitgod i alla fall. :)

När jag kommer hem så är min parkeringsplats upptagen!!
gah!
dessutom har aset som ställt sig på min plats ställt sig så jävla dumt så jag kommer inte ens in på parkeringen för att kunna ställa mig på nån annan plats. skitless.
så fick ställa bilen långt åt helvete och måste då så fort puckot flyttat på sig ut och hämta min bil och ställa den där den ska stå.

Dom var hit och kollade ventilationen också ikväll. det är därför det står en bil på min plats. det är snubbarna som fixar med det som står där.
men endå.
de har hållig på i nån timme nu så de borde vara klara med alla lägenheter snart och flytta på sig.

nu skulle man haft gamla lägenheten så man hade kunnat se när de flyttade på sig. som det är nu så måste jag gå ner och ut för att se om de flyttat på sig eller inte.

Nu blire lite tv och sen sova tidigit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0