Packning

Gah.
Spelar ingen roll att kartonghögen bara blir större och större. det syns ingenting!! Jag fattar inte. vart försvinner allt? eller vart försvinner det inte rättare sagt. jag menar om jag packar 3 kartonger borde det ju synas., men icke.

Kommer inte att hinna klart allt idag. finns inte en chans. Jag ska ju såklart försöka, men jag tvivlar på att det blir klart. Så resten av eftermiddagen ska jag lägga allt krut på sovrummet. för bara det är klart så äre lugnt egentligen. resten av lägenheten kan jag packa i veckan på kvällarna när theo lagt sig., men sovrummet är svårt att göra något åt så länge theo sover.

Nu börjar det bli massa småplock också så senaste kartongen som blev packad innehöll lite av theos leksaker, ramar, några böcker och några filmer. salig blandning men det blir så nu när man bara har massa småplock lite överallt.

Nä, nu är rasten slut så jag ska bege mig in i sovrummet och ska fanimej bli klart med det!! blä. jag ska ALDRIG mer flytta! och ska jag det så får fanimej nån annan packa skiten. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0