Så var helgen över.

Japp. Och nog för att söndagarna känns korta annars så sov vi bort halva dagen. jag skyller helt klart på theo. :P
Själv gick jag inte och la mig förrän halv 1 inatt så när jag vaknar utav mig själv klockan 11 så får jag nästan en chock! Theo har alltså inte vaknat utan det är jag som kliver upp.

Fixar iordning välling åt lillemannen och han vaknar först när han hör microns plingande.

Så när vi vaknat till liv och fått i oss frukost så beger vi oss till birsta. först till rusta för att köpa flyttkartongerna sedan skulle jag kika lite grejjer inne på birsta-city. hittade inget utav det jag skulle ha, men däremot vart det ett par brallor till theo. fodrade dessutom så blir perfekta att ha under överdragsbrallorna eller så.
billigt vart det också då dom var nedsatta från 199 till 49. :D

Åkte ut en sväng sen till Jessica för att hämta upp kläderna som inte blev sålda på marknaden, var en del som gått faktiskt så jag fick in 165:- efter att procenten var dragen. helt okej, men hade ju varit ännu bättre om man fått bort allt.
pengarna gick såklart rakt in på theos bilsängs-konto.

Nu är dinosaurietåget slut och jag o Theo ska in och leka tiger och lejon. :)

Godnatt säger vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0