sen middag?

ja ibland så är inte skallen med.

kom hem och insåg att jag glömt plocka fram kycklingen ifrån frysen så tänkte då att jag skulle göra det då., men då förstog jag ju att middagen skulle bli alldeles för sen för theo att äta så jag plockade fram en burk mat ur frysen med egen köttfärssås och kokade på lite rissoni till honom. men.. glömde att plocka fram kycklingen.. igen.
det är ödet. jag ska inte äta kyckling ikväll helt enkelt.

Så nu har jag slängt ihop en snabb omelett med massa grädde och ost. innan den veks på tallriken så drog jag på massa creme fraische med svamp och hade även fixat lite av min torkade svamp och la på ett par stycken på omeletten.

delade den i två då den vart bamsestor så det blidde lunchlåda till imorgon också.

Ikväll har jag tvättstuga.

har totalt 6 maskiner att dra igenom så jag tar 3 ikväll och 3 imorgonkväll.(har bokat tvättstugan även då)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0