Slut som artist?

Oja.

Har nog aldrig varit så slut som jag är just nu. känns som om jag skulle ha varit vaken 4 dagar i rad och sedan smällt huvudet i en dörr en sisådär 34 gånger.
blä.

Hade man vetat att man skulle få en sån här start på dagen så hade jag inte klivit upp. det är en sak som är säker. men men.

Har kämpat mig igenom dagen bra och suttit och betat ner högen med admin-jobb som behöver göras. imorgon planerar vi att nolla.

Åt kinamat till lunch och det var kanske inte världsbäst för min mage just idag då jag nu har världens magknip. ajaj..

Ikväll blir det en tidig kväll. ska hoppa in i duschen när theo lagt sig och sedan blir det nog sussinanna för mig också.

jaa.. som sagt.. slut som artist. trött...

En solskensstråle till Johanna som igår försökte skicka en film till mig över msn. det funkade dock inte eftersom den tog för lång tid och när datorn gick in i sparläge så avbröts det ju såklart. MEN, det är ju tanken som räknas så tack! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så lite så. Vi får lösa det på något annat sätt. :)

2011-09-23 @ 10:09:10
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0