Snorigt

Är jättesnorig.
Men har klarat av ännu en arbetsdag. huvaligen. nog ska jag kunna härda ut torsdag och fredag också?
Imorgon jobbar jag 8 till minst klcokan 6. :/ Vi har enhetsmöte från 4 och framåt. minst 2 timmar har de sagt. så vi får väl se hur lång tid det tar. vi får i alla fall käk på jobbet.

När jag kom hem så ser jag att jag fått ett brev ifrån nuvarande hyresvärden att dom vill in i lägenheten imorgonkväll för att kolla ventilationen. vad tänker dom med? från 18 och framåt har dom skrivit. theo går ju och lägger sig 18.30 så jag hoppas verkligen att dom kommer innan dess.
Iof inte jag som är här då utan pappsen.

Han hämtar ju Theo ifrån dagis imorgon också åker dom hit eftersom det blir alldeles för sent om jag ska åka ut och hämta theo hemma hos pappa imorgonkväll när mötet väl är slut.

Tillbaka till ventilationen. eftersom det ser ut som ett rent helvete här hemma mitt i all flyttpackning så har jag nu röjt upp lite snabbt. vart då även 2 kartonger till packade. Nu börjar jag få slut på ställen att ställa kartongerna. :P

Just nu sitter Theo och kikar på barnkanalen och käkar lite russin, eller godis som han säger. Han åt så jättebra med mat så han fick lite mitt i veckan mys. :)

Nu ska jag gosa ihop mig med min lilla grabb i 20 minuter till innan det är dags för sängen för honom. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0