Tråkinlägg.

Jaa. Har inte gjort så mycket så har inte så mycket att skriva om.

Jag var superduktig och startade dagen med ett intensivt träningspass. träningsvärken börjar komma krypandes. Men det känns skönt!!

Jobbade bara halvdag idag, resten av dagen hade jag VAB eftersom att Theo skulle till barn och ungdom. det var ett återbesök ett halvår efter att han fått sin diagnos förkylningsastma. de undrade mest över hur det har gått och så. Det är ju svårt att säga eftersom att han inte varit sjuk nästan nånting sen sist vi var inlagda flera dagar på sjukhuset. har ju varit sommar och då mår han ju mycket bättre. De sa bara att jag ska fortsätta med medicinen när det behövs och att om den inte hjälper (som då i maj) så får jag självklart komma upp på jouren!
Så det känns ju skönt.

Tyckte också att barnläkaren var rätt frän! det var en ung tjej med converseskor och hon hade jättebra hand om Theo och fick lyssna på hjärta, lungor och klämma på magen och kolla öron o hals och han sa ingenting. duktig grabb.

När vi var klar hos läkaren så mötte jag upp mammsen på Icamaxi och strosade runt lite. theo skulle självklart ha en korv så det fick han. och godis fick han också. av mormor. inte av mig. haha. godis mitt i veckan. aja. inte så ofta han träffar mormor sådär mitt i veckan och på hemmaplan så då är allt godkänt. :)

Theo förresten är ju 85 cm lång och väger 12.4 kg.. en liten grabb.

Efter att vi varit på Ica så åkte vi ut till ljusta och träffade våra gamla grannar. det var trevligt. har inte träffat dom på jättelänge.. nästan 1 år sen sist.
Theo fick mat där. och han härjade gärnet och surrade öronen av oss.

sen kom vi hem typ kvart över 6 så det vart inte så mycket annat gjort än att ta på theo pyjamas och börja med nattningen. han slocknade på 5 minuter. :)

Efter det har jag packat en kartong. packat en gigantisk ullaredskasse med de kläder som jag tvättat och glömt att packa ner bland de andra. tänkte packa ner resterande kläder där i också sen på fredagkväll.

Börjar se tomt ut i hallen och köket nu. vardagsrummet är fullt av kartonger och kassar med kläder. kommer att vara redo inför lördagens flytt! det tror jag nog. :) Börjar kännas bättre med flytten.
Idag ringde de ifrån theos nya dagis också. så 9.30 den 10:onde så börjar han sin inskolning. första dagen är det bara ett informationsmöte och att bekanta sig lite under nån timme. så äre nån som vill hitta på nåt den 10:onde så är vi ledig nästan hela dagen! :D

Nu ska jag snart sova. är trött. ska nog kliva upp tidigt imorgon också. ska in på jobbet och börja tidigare. tänkte arbeta in lite flex. :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Var ju inte alls något tråkinlägg. :P

2011-09-29 @ 15:02:54
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Och får du inget erbjudande den 10e så är vi alltid hemma. :P

2011-09-29 @ 22:21:12
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0