Trött och arg.

jävla pms.
Känner att det kokar inom mig vissa stunder. vet inte vart jag ska ta vägen heller. gah. Tur att Theo är snäll och go och bara vill komma och kramas hela tiden. annars hade jag slagit huvudet i väggen eller nåt.

Idag har jag varit iväg till en arbetskollega och fick en hel säck med kläder till theo. allt från storlek 92 upp till 104. bland annat en overall som jag hoppas han kan ha nästa vinter. den är svart med silvriga döskallar. skitläcker.

Sen åkte jag ut till farmor och fick träffa min lilla pojke. åh, så jag saknat honom. :)

Nu ska jag och theo mysa ihop oss lite i soffan sen ska jag leta i båda förrådena om det finns nån tapetbit kvar av tapeten inne i sovrummet. håll tummar och tår för det. isåfall kan jag bara dra på en  våd på väggen över skadan som blivit.

Men sån tur kan jag väl inte ha... eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0