vågar man hoppas?

Theo har fått några små prickar på ena axeln och några på ryggen.. vågar man hoppas på vattkoppor?! skulle vara så skönt att ha det överstökat faktiskt.
Han börjar bli riktigt risig också. snorig och rosslig. läste nånstans att de ofta kan få¨som en liten förkylning i samband med vattkoppor så hoppas hoppas!

Håller ni tummarna?

Känns lite konstigt att man hoppas på vattkoppor på barnet sitt, men det skulle som sagt vara skönt att ha det gjort. har ju en hel del som vill boka in en lekdejt med theo när han har vattkoppor. :) fler som vill få det överstökat tydligen.

Idag har theos dagisavdelning varit på äventyr. de hade besökt en lekpark inärheten och theo lyckades att få blåöga. :P Ni vet vid rutchkanans början så brukar det vara en stång som man liksom ska inunder. den dundrade theo rakt in i tydligen... två gånger.. klantarslet mitt. så nu har han ett litet blåmärke precis på ögonlocket.

Fick en tid till barn och ungdom också. måste ju vara efterkollen på astman. stog liksom inte så mycket. har även en tid nästa vecka till urologen. kommer dock inte ihåg riktigt vilken tid, men tror det var den femte.. hmm. ja vi får la se. har han vattkoppor så kommer jag ju inte kunna gå i alla fall. tror ju knappast dom vill ha upp ett barn med vattkoppor upp på sjukhuset. :P

Nu har theo suttit och kikat på tv samtidigt som han fått en liten festis och lite ostkrokar. fredagsmys. :)
men snart ska han nog få sova lite. själv ska jag få i mig nån middag. orkar inte ställa mig och laga nån mat så det får nog bli en avokado idag igen.. hmm.. fantasi man har va? men det är det eller ägg och bacon och det vill jag inte ha eftersom jag ska ha det imorrnbitti. :)

svammel svammel.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men vad gullig du är! 300 kr kan det ju vara värt för en tårta med späckhuggare när man fyller 25!! :D



Jag kommer och plingar på din dörr om Theo har vattkoppor! Trodde Milton hade det i vintras också, men sån tur hade jag inte ;)

2011-09-02 @ 20:59:08
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0