Wordfeud

haha ligger i soffan helt besatt. blir irriterad när jag inte får ett ord tillbaka med detsamma så jag spelar just nu med 10 stycken. undrar hur många man kan spela med sasmtidigt.

Några här som spelar wordfeud? adda mig isåfall på zzandran. skitroligt äre. bra tidsfördriv, men batterierna på mobilen dör nästan omedelbart.lite tråkigt förståss.

Blev hemma idag också. sitter här och det börjar knorra i magen. jag har inte ätit något ännu. funderar på att ta lite avokado och skagen, eller kanske slå på stort med ägg och bacon.. hmm.. jaa.. det visar sig. orkar inte riktigt stå och laga nånting så det lutar åt avokadon där då.

Sen är det helg. och jag ska mysa framför tv:n med theo ikväll. kanske slår på stort med lite dipp och grönsaker. hmm.. aa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0