Celsius.

Nu ska här tipsas!

Celsius! underbar dryck!
ökar förbränningen med upp till 12 procent under en period på 3-4 timmar. perfekt att ta innan träningen eller bara för att. ;P
Jävligt god är den också.

Eller nej. stryk det sista. :P

Jag köpte ett 6-pack med olika smaker för att testa vilken som är godast liksom. vilda bär och cola smaken står högst upp än så länge. :)
Och det bästa av allt? en hel burk innehåller endast 2 gram kolhydrater! loovley :)
Har med hjälp av celsius de senaste 2dagarna gått ner 1 kilo till. det går ju riktigt segt med vikten nu, men fortfarande neråt. och det är huvudsaken., jag menar jag kan ju inte förvänta mig att rasa i den takten jag gjort för då skulle jag vara försvunnen efter ett halvår till. :P

För den som undrar så hag jag nu gått ner 26 kg totalt.
Varav 19 kg nu sedan i Juni förra året dårå.

Det är helt sinnessjukt att det har suttiti 26 kg mer på mig än det gör nu. vad fan satt det? för 26 kg är jäääävligt mycket och så jävla fet kan jag inte ha varit? eller? joo uppenbarligen så var jag ju det.

Men slutsumman då. jo. jag har nått det mål jag satte i Juni. jag är egentligen klar., men jag har ett nytt mål. :) det känns fortfarande som att det är lite kvar. så det sista får bli fortsatt lchf, celsius och träning två gånger i veckan. mer än så kan jag ju tyvärr inter klämma in eftersom jag är ensam.
Funderar eventuellt på att skaffa mig en crosstrainer så kan jag köra varje kväll. hmm.. tåls att tänka på.

Vad ska jag göra idag då?
jag skulle ha träffat sussu och lillbäbisen, men theo låg med nästan 40 graders feber igårkväll så det fick vi ställa in. :( vill verkligen inte riskera att smitta ner söta rara lilla alice. :)
Idag har min lille man ingen feber och verkar pigg. så vi tar nog och åker till birsta för att handla hem lite käk och välling. :P

Ha en underbar dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sjukt bra jobbat!! 26 kg är mycket!! Själv lyckas jag inte ens gå ner mina 11 kg jag har kvar. Jag är för lat och bekväm!

2012-01-18 @ 15:39:21
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Pappa skulle kolla upp priset tills imorgon så jag återkommer med det då. :) Men dom är inte så jättestora. 19-20 cm hög typ och själva sitsen är 16,5x30 cm.

2012-02-15 @ 17:40:23
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0